22 Nisan 2013 Pazartesi

SRC Belgesi

Amerikalılar uzun yol kalıcı ve bunların daha az olduğunu göstermektedir bugün açıklanan milli nüfus sayımı rakamları sürücü önlemek için geçiş, yürüyüş, ya da başka yollarla kullanabilirler. Çalışmak için ortalama yolculuk 1990-25,5 dakika bu yana kadar üç dakikadan fazla ve taşıt daha yüksek bir kısmı çalışmak için tek başına ilerliyorsunuz. "Bu rakamlar bu iş gezisi söz konusu olduğunda seyahat seçenekleri birçok Amerikalı için daralma doğrulamak," David SRC Belgesi , Yüzey Ulaştırma Politikası Projesi Başkanı söyledi. "Daha fazla kişi yaşayan ve trafikte onların gün sürüş önemli bir bölümünü geçirmek için çok az seçenek ama sahip yerlerde çalışıyoruz." Bu yılın başlarında yayınlanan Sayım nüfus rakamları çoğu nüfus artış metro alanlarda, ancak merkezi şehirlerin dışında oluştu göstermektedir. Otobüs ve tren kullanılabilir olması daha az olasıdır ve carpooling uygunsuz olduğu Bunlar çoğunlukla banliyö alanları genellikle kalkınma modelleri yayılmış-out var. Bu bölgelerde yaşayan insanların sayısı yüzde 18 artmıştır. Geçiş, bisiklet, ve altyapı yürüyüş daha yaygın olma eğilimindedir merkezi şehirler, yaşayan insan sayısı sadece yüzde 8 oranında büyüdü. Merkez şehirler bir metropol alan içinde en kalabalık şehirlerinden olarak Sayım Bürosu tarafından tanımlanır. Burwell göre "yürünebilir, geçiş dostu topluluklar oluşturmak için Sınırlı yatırımlar, her yolculuk için bir araba gerektirir plansız, yayılan gelişme sıklığı dengelemek için mümkün değil". Yeni ulusal rakamlar gidip zamanlarda metropollerde yaşayan, ancak merkezi şehir dışına Amerikalılar için uzun olduğunu göstermektedir. Bu banliyö alanlarında İşçi merkezi şehirlerde sakinleri tarafından 24.9 dakika ile karşılaştırıldığında, çalışmak için seyahat 26.9 dakika ortalama harcama. Transit kullanımı merkezi şehirler içinde iki katından fazla ulusal ortalama: merkezi şehirlerde taşıt yüzde 10,5 geçiş kullanın. Sayım Bürosu bir metropol alan içinde en kalabalık şehirlerinden gibi merkezi şehirler tanımlar. Ulaşım seçenekleri Yatırım on yıl içinde önemli ölçüde büyüdü, ama yine de çok yol ağı federal yatırım gerisinde kalıyor etti: geçiş, bisiklet $ 45 üzerine milyar harcama yaparken 1990'larda, federal hükümet, karayolları içine federal fonları SRC Belgesi koydu ve kombine tesisleri yürüyüş. Birçok Amerikalı transit erişim sınırlı ya da hiç var. Nisan 2002'de alınan Ulaştırma İstatistikleri araştırmasının bir Bürosu sürücülerin yüzde 47 onlar gitmek için gerekli geçiş onları almak söyledi bulundu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder